Dag 62 Laatste wandeling - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Eleonore Verleun - WaarBenJij.nu Dag 62 Laatste wandeling - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Eleonore Verleun - WaarBenJij.nu

Dag 62 Laatste wandeling

Door: Eleonore

Blijf op de hoogte en volg Eleonore

27 Februari 2023 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Gisteravond lag ik om 22.30 uur in bed toen ik een harde doffe knal hoorde en daarna begon alles te trillen. Een aardbeving! Het duurde maar 5 seconden ofzo, maar prettig was het niet.

Het duurde daarna nog een tijd voordat ik in slaap viel….

Vanochtend staat de laatste wandeling van deze geweldige reis op het programma; een rondje Hagley park en de botanische tuinen.

Het is een mooie en makkelijke wandeling, maar ik mis de bergen.

Koffer inpakken en dan is het morgen zover [e-1f622].

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eleonore

Actief sinds 20 Nov. 2015
Verslag gelezen: 28
Totaal aantal bezoekers 9121

Voorgaande reizen:

28 December 2022 - 01 Maart 2023

Sabbatical Nieuw-Zeeland

17 December 2015 - 13 Januari 2016

New-Zealand 2015

20 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: