Dag 1 en 2 vertrek - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Eleonore Verleun - WaarBenJij.nu Dag 1 en 2 vertrek - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Eleonore Verleun - WaarBenJij.nu

Dag 1 en 2 vertrek

Blijf op de hoogte en volg Eleonore

17 December 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vandaag is het dan eindelijk zover; mijn grote avontuur naar Nieuw-Zeeland!
Om 04.00 uur lig ik al wakker en om 05.00 uur besluit ik maar uit bed te gaan, want als ik nu in slaap val wordt ik nergens meer van wakker. Nog wat laatste dingen ingepakt en om 06.30 uur staat Vincent voor de deur om me naar Schiphol te brengen. Ruim op tijd aanwezig, maar ik ben liever te vroeg dan te laat!
Om 9.30 uur boarden voor Singapore airlines. Het entertainment in het vliegtuig stelt niet veel voor (allemaal hele oude films en series), maar de service maakt een hoop goed. Er wordt goed voor je gezorgd door de dames van Singapore airlines. Na een vlucht van zo'n 12 uur arriveer ik om 06.00 uur (plaatselijke tijd) in Singapore. Het is een groot vliegveld, maar er valt (net als op de meeste vliegvelden) weinig te beleven.
Om 07.45 uur boarden voor Air New-Zealand. Ik kijk niet uit naar weer zo'n lange vlucht, maar ik heb weinig keus.
Na een vlucht van ruim 9 uur arriveer ik dan eindelijk om 00.15 uur (plaatselijke tijd) in Nieuw-Zeeland!
Omdat ik heel eerlijk op de passengercard heb aangegeven dat ik wandelschoenen bij me heb, moet ik door de secuirity gecheckt worden; koffer open dus. Gelukkig deed de mevrouw niet moeilijk en na mijn zeer zorgvuldig schoongemaakte schoenen te hebben gezien kon de koffer weer dicht.
Na de douane mijn mede groepsgenoten ontmoet (had er onderweg ook al een paar ontmoet) en naar het hotel gereden. Om 02.00 uur eindelijk in het hotel gearriveerd en na een heerlijke douche een paar uurtjes proberen te slapen, want om 08.45 worden we in de lobby verwacht.

• 18 December 2015 - 19:57

Hannie:

Het begin is gemaakt. Geniet ervan en heel veel plezier daar.. Fijne feestdagen en tot horens.

• 18 December 2015 - 20:07

Rudolf:

Zo'n vliegreis is nooit leuk, maar kan de fun en vakantie echt beginnen.
    Leuk als je regelmatig ons via deze weg op de hoogte houdt.