Dag 27, weer naar huis - Reisverslag uit Vleuten, Nederland van Eleonore Verleun - WaarBenJij.nu Dag 27, weer naar huis - Reisverslag uit Vleuten, Nederland van Eleonore Verleun - WaarBenJij.nu

Dag 27, weer naar huis

Blijf op de hoogte en volg Eleonore

12 Januari 2016 | Nederland, Vleuten

Vandaag weer naar huis :-(
Op het vliegveld van Christchurch gezamenlijk ontbeten en daarna afscheid genomen van Derek, onze reisleider.
De vlucht naar Singapore is saai: beetje dommelen, filmpje kijken en Chris luisteren (het enige wat niet saai is).
In Singapore moet ik 6 uur wachten. Omdat er terminal 3 weinig te beleven is, neem ik de skytrain naar terminal 2, waar het naar het schijnt groter en gezelliger is. Niet dus, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik ontzettend moe ben. Echt gaar wordt je van 10 uur stil zitten!
Om23.30 (plaatselijke tijd) is het eindelijk tijd voor het inchecken van de volgende vlucht.
Het is erg rustig op de vlucht; iedereen ligt lekker te slapen. Behalve ik. Ik heb heel erg last van mijn onrustige benen. Als ik nog maar weer eens een pil naar binnen werk en een filmpje aanzet, beginnen eindelijk mijn ogen dicht te vallen. Ik slaap 3 uurtjes en kijk nog een filmpje.
Om 06.30 uur zijn we er; in het koude en natte NL.
Vincent staat me al op te wachten. Ik rook buiten snel een sigaretje en neem afscheid van mijn reisgenoten. Helaas zie ik ze niet allemaal meer, maar degene die ik gemist heb stuur ik wel een mailtje. Na een lekkere vette hap bij de Burger King op naar huis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vleuten

New-Zealand 2015

Een avontuur aan de andere kant van de wereld!

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2016

Dag 27, weer naar huis

11 Januari 2016

Dag 26, Christchurch

10 Januari 2016

Dag 25, Oamaru

09 Januari 2016

Dag 24, Catlins

08 Januari 2016

Dag 23, Milford Sound
Eleonore

Actief sinds 20 Nov. 2015
Verslag gelezen: 606
Totaal aantal bezoekers 9105

Voorgaande reizen:

28 December 2022 - 01 Maart 2023

Sabbatical Nieuw-Zeeland

17 December 2015 - 13 Januari 2016

New-Zealand 2015

20 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: